關於我自己

我的相片
Hong Kong
Jojo 願與Yahoo blog 友在此重聚!

2012年3月24日 星期六

中山玩樂篇 (二) (2012-03-24)



三月廿四日(星期六) 

農曆三月初三

適值中山三鄉平東市場墟期

一早起來

吃過早點


坐雅居樂村巴

平東去






下車已見到一車車的生果啦










好大的番石榴呀!




好紫的椰菜!

色彩繽紛








好靚的蘿蔔呀!








魚檔







阿叔劏緊個條魚

盛惠人仔八元五角


雞檔









劏雞殺鴨的場面

令我憶起小孩時

外婆帶我到旺角大街市

買雞的情景


時光倒流

當年情景

歷歷在目




小孩時喜歡飲的杏仁茶

都是在旺角大街市飲架


眼前的平東市場

就活像當年的大街市

形形式式的大小攤檔

販賣著不同的食品,日用品

應有盡有


糕點



嘩! 好大的糭子呀!

盛惠人仔三十五大元




臘腸



阿叔話佢這個蒸籠好好用

叫我快快替他拍照

擺好 "甫士" 先



你現在有冇用瓦煲呀?






看不看到男檔主在替佛像開光呀








小孩看檔


有邊位試過溪黄草茶呀?


米都有好多品種呀!


我在此檔買了毛巾

老板娘很老實


睇唔明


So cute!

伯伯駕了小巧可愛的車到平東買花















好有特色的陽台



只是一巷之隔

平東都有好靚的別墅區呀!






就像香港六十年代

平東尚有很多針織廠









逛了二小時平東市場

除了勾起童年回憶外

更令我思念起外婆

兒時對我的教導

使我今日能成為

一個斯文淑女呀!

(一笑)


"樹欲靜而風不息,
子欲養而親不在" 我們要好好孝順
眼前的長輩呀! ******* 待續
















31 則留言:

  1. 這個平東市場未行過啊! 大過沙崗墟咁呀? 個蒸籠好正喎...三餸一湯正呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平東市場在中山三鄉鎮, 沙崗墟我重未去,個蒸籠我都好想買呀!!!!
      Candy 誠意邀請你做我的(Google Friend Connect) 追蹤者,不是google + 呀!

      刪除
  2. 内地生活指數都開始高了。

    回覆刪除
  3. 是呀! 中山這二三年間的生活指數也高了不少呀!

    靚芒: 誠意邀請你成為我的blogger 追蹤者!

    回覆刪除
  4. 秋涼天氣我最鐘意得露天市場, 貨品琳瑯滿目 ! ^^

    回覆刪除
  5. 我太太是中山人,下次到中山真係要到平東市場走走看看.我也很喜歡旅遊時逛當地的市場.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次和太太到中山時, 去平東市場看看呀!

      刪除
  6. Jojo,
    高興認識妳,
    請聯繫咪咪..
    http://happypopomimi.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪: 我用blogger成為你的追蹤者了, 但我不能在你的網絡留言, 因的沒有google +, 你是用google+ 回應欄! My god !

      刪除
  7. 魚檔好標緻 !! b(¯`♥´¯)d

    回覆刪除
  8. 嘩!..中山樣樣野都又大件又底食.........但係宜加應該相反啦...哈哈!

    回覆刪除
  9. 嘩!..中山樣樣野都又大件又底食.........但係宜加應該相反啦...哈哈!

    回覆刪除
  10. 多謝jojo來訪我,博友重聚份外高興,但我這個老大姐很不習慣,新博很多都未明白。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重聚啦! 好開心呀! 新博在摸索中呀!

      刪除
  11. 回覆
    1. 家中有不開心事發生了! 要稍後再更新了!

      刪除
  12. jojo, 早醒了,竟能遇上你,好开心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中有不開心事發生了! 要稍後再更新了!

      刪除
  13. 個街市真係乜都有.....回到60年代一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中有不開心事發生了! 要稍後再更新了!

      刪除
  14. 我三鄉的家也近平東,但我未曾去過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中有不開心事發生了! 要稍後再更新了!

      刪除
  15. Jojo, 未見更新, 週末快樂 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 家中有不開心事發生了! 要稍後再更新了!

      刪除
  16. 我又來探你喇! 試吓周圍去留言先.

    回覆刪除