關於我自己

我的相片
Hong Kong
Jojo 願與Yahoo blog 友在此重聚!

2013年9月26日 星期四

重聚





開心的一天

是可以在此與大家重聚啦!


上星期過九龍探望媽媽後

路過
APM


好可愛呀!














看見可愛的燈籠

令沈重的心情

得以舒緩一下!







17 則留言:

  1. 真開心又再聚喇^~^
    如果心情唔靚就更要看一些美麗的事物,可自我舒緩一下^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要 取消驗證碼及時間有差別!

      刪除
    2. 在那裡取消驗證碼及時間有差別呀?

      刪除
    3. 看花子的入門攻略有教, 看心心說明都得, 不過有排睇! 但妳和太王個blog都冇得按追蹤?

      刪除
    4. Doris: 有冇花子個地址呀?

      刪除
    5. http://crazcats.blogspot.hk/2013/08/blogspot.html

      刪除
    6. 妳已經取消咗驗證喇喎!

      刪除
    7. 妳現在可以追蹤我嗎?

      刪除
    8. 我都要追妳。。。。。個blog!

      刪除
  2. 用滑鼠按一下相片就可改大細,字體在上左方按T字箭咀就有得選擇.

    回覆刪除
  3. 我黎報到呀!咁遲唔關我事架,因為黎過好多次你呢度仲係乜都無,椅都無張坐呀!

    回覆刪除
  4. 祝新年快樂, 也祝你有美好的2014年!

    回覆刪除