關於我自己

我的相片
Hong Kong
Jojo 願與Yahoo blog 友在此重聚!

2013年9月26日 星期四

路過時代廣場


今天下午剪髮後
到鵝頸橋
買些菜和魚
本想坐車回家

路過時代廣場
手拿著菜和魚
都忍不著
拿出手機














哈哈
趕工中







影完回家了!



22 則留言:

  1. 好忙碌嗎?也要停下來,看一看∩_∩

    回覆刪除
  2. 在路上也拍得好好有準照片比你十個讚呀!

    回覆刪除
  3. click入這位僑胞豆丁有簡單的入門方法 http://seeddauding.blogspot.hk/p/blogspot.html

    回覆刪除
  4. 來探你!好開心再重偶!

    回覆刪除
  5. Jojo....見到妳又寫 blog ..真開心
    多D影到嘢來分享 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬日兄:好開心呀!見到你啦!

      刪除
  6. JOJO...我哋又見面啦!......哈哈!...........新BLOG好用嗎...

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Andy: 好開心呀! 新BLOG在摸索中呀!請你加入做我追蹤者啦!

      刪除
  7. Hi Jojo ,Glad to meet you ~ ^^

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 多謝你到訪呀! 誠邀你做我的追蹤者呀!

      刪除
  9. 攝影展好正!多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella 多謝到訪呀! 誠邀你做我的blogger( not google +)追蹤者呀!

      刪除
  10. Jojo,我都有看這個展覽.D相真係好靚.

    回覆刪除